Logic Pro X с нов ъпдейт – 10.3

Време за четене на статията: 2 мин.

Logic Pro X с нов ъпдейт – 10.3

Базираните в Купъртино разработчици показаха дългоочаквания ъпдейт за Logic Pro X. Версия 10.3 се появи на бял свят днес. Както винаги, промените са доста и са различни по естество. В следващите редове ще разгледаме някои от по-важните добавки, новости и bug fix-ове. Пълният списък с добавките е тук, но за да не се занимавате ще Ви извадя най-важното. Започваме с нещо, което е безинтересно лично за мен, но 10.3 поддържа Touch Bar-a. УАУ, нема що…

Продължаваме:

  • Track Alternatives – позволява ни да сменяме различни плейлисти с региони на всеки трак. Нещо като Session View в Ableton.
  • Проектите вече имат до 256 bus-а.
  • Сюминг engine-a предлага 64-битово сумиране.
  • Плъгините могат да се добавят като стерео или dual моно.
  • Цветовата палитра предлага още 24 цвята (“луд на шарено се радва” ми каза веднъж Димитър Ганчев).
  • I/O плъгинът предлага mix контрол.
  • Вече е налице комбинация от клавиши за създаването на нов маркер на аранжимент.
  • Създадена е настройка за яркостта на фона зад Edit прозореца.
  • Много подобрения и bug fix-ове в Alchemy.
  • Възможност за автоматизация на on/off при Send.
  • Ако плъгин генерира латенция, при посочване на съответния плъгин с мишката се показва точно колко латенция генерира.
  • MIDI Modifier плъгинът модифицира и Program Change съобщения.
  • В лентата при добавяне на плъгини се показва списък с петте най-използвани плъгина.
  • MIDI Modulator плъгинът вече поддържа LFO с честота 1/128.
  • Bus-овете се показват по имена, а не по номера, когато се селектира Send или Output.
  • Възможно е създаването на нов VCA дори когато всички тракове имат назначен VCA.
  • Всички софтуерни инструменти могат да бъдат ползвани като Side Chain Input.
  • Вече е възможно SMPTE отключването на събития в пиано roll-a.
  • Приложението за отдалечен достъп, Logic Remote, вече показва допълнителни функции на MIDI Arperggiator и инструментите ES1, ES2, EFM1, EXS24.
  • Capture Recording (Shift+R) вече правилно съединява съществуващи региони, когато Project Recroding е зададено Cycle – Merge.

Ако сте excited, може да споделите в коментарите какво ви и не ви харесва.